2017. október 6., péntek

Story time! ;) + Szavazás vége


Sziasztok Gyerekek!


   Az elmúlt hosszú időben nem igazán kommunikáltam veletek ilyen formában, így kicsit szeretnék nektek mesélni nektek egy kis ezt meg azt.
   Először is a szavazáson elsöprő többséggel nyert az Au pair kerestetik ami miatt úgymond az egyik szemem sír a másik pedig nevet. Szándékosan nem mondtam csak egy embernek, hogy én mit szeretnék. Igazság szerint az ötlet egy korán kelős nyári reggelen jött mikor munkába buszoztam. Egy cikket olvastam, amiben egy lány ecsetelte milyen rosszul bántak vele Hollandiában. És ettől a naptól foglalkoztat, hogy én is erre adjam a fejem.
   De visszakanyarodva... Azért örülök, hogy mégis ez lett mert pont ez volt a legutóbbi szavazás alkalmával. Úgy érzem minden ilyen alkalommal kisebb fajta kihívás elé állítotok amit így utólag hihetetlenül pozitívan élek meg. Máskülönben pedig azt érzem, hogy a Játszom a szerepem kapcsán valahogy én is kicsit felnőttem. Sok ideje tart már ez a történet és ezalatt komoly dolgokon mentem keresztül és ez a kis világ segített kicsit elmenekülni a gondok elöl, illetve mint a legutóbbi részben is, ki tudom írni magamból a dogokat.
   Plusz még egy ki infó! Az elkövetkező időkben nem igazán tudom mikor lesznek majd részek. Igyekezni fogok minél hamarabb jelentkezni, de ez kicsit nehéz lesz. Egyrészt végzős vagyok a suliban (ahol még most sincs órarendben sem tanárom és jaj...), másrészt már folyamatban van a jogosítványom, harmadrészt dolgozik és negyed részt végre meg fognak műteni ami lezár majd egy elég hosszú folyamatot.
   Úgyhogy itt tartok most pillanatnyilag. Ha be fogom fejezni a mostani történetet arról még szeretnék egy bővebb összefoglalót. Addig is legyetek rosszak! ;)

6 megjegyzés:

  1. Köszi az infót! Zajlik veled is az élet!!!A tanuláshoz, jogsihoz sok sikert és gyógyulást a műtét után (remélem, semmi komoly).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, most nagyon bepörögtem! :)
      Köszönöm a jó kívánságokat! :) (a dokimnak ez már rutin lesz)

      Törlés
  2. Szia! Jó rég nem jártam erre, de mikor megláttam facebookon, hogy "helyzetjelentesz", muszáj volt nekem is elolvasnom. Rengeteg hajrá az élethez, és örülök, hogy ennyi pörgés és káosz mellett is megmaradtál az írásnál. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Örülök, hogy nost erre jártál. Köszönöm-köszönöm! :) Igyekszem maradni. Ezt a luxust megpróbálom megtartani :)

      Törlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  4. Szia!!Én nemrég találtam a 'Játszom a szerepem'történetet és nagyon tetszik!!
    Annyira aranyos történet!!
    Már nagyon várom a folytatást!!!

    VálaszTörlés